My Craftbarn



Monday, April 7, 2014

Some really great news.

Hello there sweet blogfriends / Hej igen kære blogvenner,
Boy life has been busy around here lately. Sooo much is going on behind the scenes in so many ways. But I´ve not been able to reveal everything yet, but now I can share some of it with you here.
 You have probably all seen my diapercake by now, and I was soo lucky to have it published on the new Scandinavian Webmagazine here:  The Paper Crafter, and after they´d seen  my work here, they obviously thought I was good enough to share my work and ideas with their readers too, so I was offered a spot on their editorial team, which I´ve accepted. I feel soooo humble, and I really look forward to work with these very very talented and clever ladies from all over Scandinavia in the future, and learn loads from them as well.
You should really go there and have a look, if you haven´t already. It´s an amazing place,  where you can find something about almost anything you can think of that has to do with paper, so if you´re totally addicted to paper like me, you´ll definitely love it there. Unfortunately it´s only written in the Scandinavian languages, but you can choose translation at the buttom of the frontpage, so anyone can understand it, and there´s some really great articles there.
And as if that was not enough I also got a mail from the new owner of the Danish forum  Scrapsisters , that I´m a member of too, that they were on the look for a moderator too, that could help people inthere with answering questions and bring up ideas and start discusions and things like that, and make people feel good in there.
I did have my thoughts about both, as I´m just NOT a very technical type at all, which those of you who know me, will know for sure he he, but after they´ve both awowed me, that I could easily learn the things there was in it, and I would get all the help I needed, I´ve humbly accepted this spot too, so now I just hope, I can live up to the high standard, they both have in their places and I feel so honored, that they can use little me, who´s always just been fooling around with these things for fun and my own pleasure. But now I´ve had some time to think it through and also look more around behind the scenes, I really see it as a huge challenge and I definitely look soooo forward to fill out these very big shoes, I´ve got here, and I´m so exited.
I hope, you´ll all follow my journey in this and please please let me know, if there´s anything ever, that you think, I can do better okay? I would really apreciate that very very much.

WOUW livet har godt nok været lidt hektisk her den sidste tid, og med sååå mange ting i gang bag kulisserne på rigtig mange fronter.Megethar ikke kunnet afsløres endnu, men her kommer noget af det i hvert fald. I har nok alle set den blekage, jeg lavede nu, og den var jeg så heldig at få publiceret i det Skandinaviske webmagasin  her: The Paper Crafter, og efter de havde set, hvad jeg lavede, syntes de åbenbart også godt om mit arbejde, at jeg var god nok til at dele det med deres læsere, og jeg blev opfordret til at indgå i deres redaktion, hvilket jeg nu har takket ja tak til. Jeg føler mig virkelig ydmyg, men ser også bare rigtig meget frem til at skulle arbejde sammen med alle disse helt  fantastisk talentfulde og dygtige designere fra hele Skandinavien i fremtiden, og også til at kunne lære rigtig meget fra disse talentfulde piger tillige med, det bli´r bare helt fantastisk.
I skulle virkelig gå derind og tá et kik, hvis I ikke allerede har gjort det, for det er et helt fantastisk sted, hvor I kan finde stort set noget om alt, der har noget med papir at gøre, så hvis du er komplet papirnarkoman, som jeg er, så vil du helt sikkert elske det. Der er masser af fine artikler om stort set alt vedrørende papirhobby af enhver art. Det er desværre kun skrevet på Skandinavisk sprog, men du kan finde en god oversæter i bunden af forsiden der, så du kan vælge det sprog, der passer bedst for dig, så alle kan forstå, hvad der er skrevet, og der er nogle rigtig gode artikler derinde, kan jeg godt love.

Og som om det ikke var nok, så fik jeg også en henvendelse fra den nye ejer af det danske forum her Scrapsisters, som jeg også er medlem af, at de var på udkik efter endnu en moderator, til at hjælpe folk herinde og hygge om dem og sørge for, at tingene kører fint og som de skal, og måske sætte lidt gang i diskussioner o.l., som vi jo nok alle gør lidt hele tiden, hvis vi kan.

Jeg må inddrømme, at jeg godt nok gjorde mig ret mange tanker omkring begge dele, da jeg bare SLET IKKE er teknisk anlagt overhovedet, hvilket dem der kender mig, kan skrive under på til enhver tid he he, men efter at de begge havde bedyret mig, at det altså kun var noget, jeg nemt kunne lære, og at jeg skulle nok få al den hjælp, jeg havde brug for, accepterede jeg ydmygt denne plads også, så nu håber jeg bare, at jeg kan leve op til den høje standard, som begge steder har, men føler mig også lidt beæret, at de kan bruge lille mig, som altid bare har fjollet rundt med alle disse ting for sjov og egen fornøjelse. Nu efter at jeg har haft lidt tid til at snuse rundt bag kulisserne, kan jeg se, at det virkelig er en kæmpe udfordring, og jeg ser virkelig frem til at prøve kræfter med at skulle fylde disse kæmpestore sko ud, som jeg har fået her. Og så ser jeg ellers bare frem til at skal arbejde sammen med så mange fantastisk dygtige piger og forhåbentligt lære en hel masse nye og sjove ting også, og jeg håber, at I alle sammen vil følge med mig på turen, og at I vil lade mig det vide, hvis der er noget som helst overhovedet, som I mener, jeg kan gøre bedre okay?? Det vil jeg virkelig sætte stor pris på, at I vil.

That´s all from me here now, but I´ll be back with another entry shortly.
Det var alt fra mig lige nu, men jeg vil være tilbage med et andet indlæg lidt senere.

Til we meet again / Til vi ses igen
Biiiiiiiig warm hugs / Knuuuuuzer
Maryann

13 comments:

Vickie Densmore (Papercrazy) said...

WOW....congratulations, my friend!!!! I know you will do very well in both of your new responsibilities. Best wishes to you and BIG HUGS too!!! :))

Vickie xxx

Diane Schultz said...

Hello Sweet Friend, Congratulations my dear friend. I am so happy for you. I'm sure you will have no problems at all filling these two positions. Miss you very much. Hope everyone is doing well. Take care and congratulations again!! Diane

Karina Beck said...

Tillykke med begge dele Maryann!
Jeg vil se frem til at arbejde sammen med dig på Scrapsisters.

Gitte said...

Stort tillykke med de nye ´jobs´. :-)

kortmager said...

Stort tillykke med begge udfordringerne! Du skal nok klare det - for vi kan jo godt se, at du kan mange ting og er rigtig dygtig til det. Så jeg glæder mig på dine vegne! Så spændende!

marie said...

Well deserved my friend you always work hard with your crafts and you sure deserve to be up there with the rest of them. So pleased for you Maryann. Congratulations warm hugs Marie

Brenda Brown said...

Many congratulations - that really is good news xx

texascraft said...

Hello my dear and congratulations on your 2 positions. You will do fine as you are a very talented person. We miss you on our group All the best Hugs Janet

Stamping With Bibiana said...

I am so happy for you..congrats on this new adventure in your life, you will do great I am sure...very happy for you!
bibiana

Desire Fourie said...

Huge congrats on your well deserved spot on the editorial team. You will be an awesome asset to the team.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

ConnSue said...

Sweeeetieeeee!
Congrats! You deserve it, really!
So proud of my friend!
loooove you!

Beth Norman said...

Congratulations Maryann, it's so well deserved. Your diaper cake was so adorable. I'm so happy for you.

Decosse's Dynamite Doodles said...

Congratulations Maryann, such an incredible, and might I add, well deserved achievement! Bravo!

Hugs,
Lisa